با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقتصاد افغانستان طی سال‌های آینده متحول خواهد شد | فرصت‌های اقتصادی خوبی در این کشور در حال فراهم شدن است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیفون سری ۱۴ و ۱۵ در خراسان رضوی جمع‌آوری می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۱۲۵۳
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
آیفون سری ۱۴ و ۱۵ در خراسان رضوی جمع‌آوری می‌شود
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: برخورد با عرضه‌کنندگان و جمع آوری آیفون سری ۱۴ و ۱۵ در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین دشتبان اظهار داشت: این اقدام به منظور مقابله با قاچاق کالا‌های این برند همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود و تمامی عرضه‌کنندگان این دو مدل گوشی توسط کمیته شناسایی قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شناسایی و مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: طرح جمع‌آوری گوشی‌های آیفون ۱۴ و ۱۵ در مراکز عرضه و فروش و انبار‌ها در خراسان رضوی نیز آغاز شده است که همچنین بر اساس بخشنامه این ستاد، برخورد با عرضه گوشی برند آیفون در تمام رویه‌های تجاری و مسافری و پستی در دستور کار قرار دارد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های ذی‌صلاح دستور برخورد با عرضه گوشی‌های قاچاق را دریافت کرده‌اند و با عرضه‌کنندگان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌هایی که به آنتن‌دهی گوشی‌های آیفون کمک می‌کنند هم کالای قاچاق بوده و کالا‌هایی همچون دانگل‌های آی‌کاس نیز قاچاق محسوب شده و عرضه آن ممنوع است.

دشتبان همچنین درباره گمرکی نبودن اکثر گوشی‌های آیفون سری ۱۴ گفت: بسیاری از سریال‌های این مدل آیفون وارد شده، ثبت گمرکی نشده و از نظر قانونی قاچاق محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ماه گذشته ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نامه‌ای خواستار برخورد با عرضه این دو سری گوشی‌های آیفون شده بود و از همه آحاد جامعه می‌خواهیم قبل از خرید هر نوع وسیله و کالا استعلام اصالت را انجام دهند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->